Bakom lås och bom

Jaha, då var man ledig i hela 5 dagar!!! Undra vad jag ska hitta på då. Känns nästan som om jag blir för snål för att vara ledig. Men jag ska nog inte ta på mig om dom ringer och tjatar, tror jag... Har ju lite å stå i, så sysselsättning är nog inga problem.

Imorgon bitti ska jag ju få ett samtal från Attunda tingsrätt. Kan nog bli intressant. Måste skriva ner lite grejor ikväll så jag har koll på vad som hände. Är ju 9 månader sedan jag blev påkörd av ett fyllo i Stockholm, så det kan ju vara så att man glömt lite. Rena vida västern där nere i stockjolm... Men nu ska hon sättas dit!
 
Valborg kommer nog att bli extremt lugn för min del, är solo hela kvällen. Inte för att det är så mycket att fira. Men det hade ju inte varit helt fel med grillning och ett glas rött. Men får väl hålla mig till fredag.

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Just ja! Den historien var ju helt makalös. Undrar vad det var för fel på kvinnan..?

2008-05-02 @ 09:47:18
URL: http://jayzee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0