CSI

Dagens bravader innehöll ett avslöjande av en bedragare på jobbet. Mycket spännande! Helt sjukt vad folk kommer på en massa olika sätt att utnyttja och kräma ur pengar av Kamprads, på olaglig väg... Förgyllde dock vår dag med lite spänning och letande efter ledtrådar. Det är den 2:e på några månader jag lyckas avslöja, så nu döper jag om mig till CSI.

Imorgon är jag ledig, då blir det till att skaffa sig ny frisyr. Eller åt minstone bättra på den gamla... Plus att vi ska på husvisning, men det tror jag inte är nåt kap, så jag har inga höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: MP

Härligt med en "polis" i gänget...

tycker det är dåligt med komments här...

2008-04-11 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0