Lugna gatan

Har inte hänt så mycket på sistone. Var ledig i helgen och gjorde inte speciellt mycket. Väldigt skönt måste jag säga!
Lördag var jag till optikern och tittade på och lånade hem brillor. Men inga var riktigt bra, så jag ska dit på fredag istället med Anna (förhoppningsvis om hon inte ska jobba hela dan...) Bra det med tanke på min beslutsångest! 
Var lite lur på dom här ett tag men är inte helt säker.
Söndag åkte vi på turné till Indal! Hälsade på lilla Magne med familj, har inte sett han sen har var 3 veckor så det var dags nu, har gått 7 månader sen sist.

Turistbild från Indal...


Händer just inget kul för tillfället. Och jobb hela veckan, 43 timmar tror jag närmare bestämt...


Kommentarer
Postat av: Jayzee

Coola brills. Nästan så jag önskar att jag också var glasögonorm...

2008-04-03 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0