Varma valborg

Förhöret med tingsrätten gick snabbt och smärfritt. Var en som ringde upp mig och sen kopplade in mig till domaren som slog på högtalartelefonen. Fick berätta hur allt hade gått till. Lite skumt att det satt 10 pers. och lyssnade bla. hon, den norska fyll-kärringen.
Får 330:- för besväret för förlorad inkomst iaf. Enda jag har fått ut av det här och det tycker jag att jag var väl värd, med tanke på de besvär jag har orsakats med reperationer av bil och dylikt. (Utan bil i 5 dagar.)

Snart ska jag ge mig av söderut mot varmare breddgrader, Njurunda =)
Fast det är rätt varmt på BB-gatan också, 17,5 grader i skuggan.
Ska åka på turné och hälsa på några. Sen ska jag till mamma och pappa och städa bilen plus att jag blir bjuden på lite valborgsmiddag, grillat! Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0