Beslutsånget

Var ju inte speciellt lätt att leta glasögon! Dessutom sa optikern att min syn inte hade förändrats nåt, så jag behöver inte byta brillor. Men nu har jag ju bestämt mig för att shoppa nya, så det är väl bara att söka vidare. Fick med mig 4 par hem, men dom gick "fet-bort" kan man säga när jag frågade runt vad alla andra tyckte. Första kommentaren av min käre sambo var "du ser ut som hemlige-arne"... Måste in imorgon igen till optikern och byta taktik på sökandet.

By the way så kan jag meddela att jag nu har läst närmare 30 sidor ur "två nötcreme..." och kan konstatera att av dom två namn på killar ifrån Sundsvall som Fredrik nämner i boken, vet jag vilka båda är...  Den är ju rätt avslöjande, massa pinsamma berättelser från deras ungdom. Och dom har givetvis satt ut alla inblandades HELA namn. Spännande fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0