En ledig dag

Inledde dagen med att träffa fru P på stan och lyckades handla på mig ett par fotriktiga och rejäla skor på rea. Nu kan jag inte komma undan med att jag inte har ett par riktiga skor att ta promenader i på vintern. Så nu blir det till att utnyttja dessa till max. *måste måste måste...*
Sen åt vi lunch med fröken W och diskuterade 30 års kriser i alla dess former, mycket intressant faktiskt. Var bara ett par glas rödvin som fattades... =)
Innan jag drog hem svepte jag in på Bokia och inhandlade lite pocketböcker, bland annat Fredrik och Filips "två nötcreme och en moviebox". Vet inte om jag inbillat mig om att det skulle stå nåt  intressant om Fredriks uppväxtplats, roliga anekdoter som man kan känna igen sig i från "Nylands-tiden". Eller vem vet, han kanske har nämnt att han bott granne med en skum tjej... Man vet ju aldrig! Jag får väl meddela när jag läst klart boken.

Givetvis hann jag med ett besök hos brorsbarnen också som sig bör en ledig dag. 

Imorgon bär det av till optikern, dags för nya glajjer! Inbillar mig att jag ser lite sämre och pga. det får ont i huvudet. Fast jag är väldigt less på dom gamla också... Läste att glasögonbärare byter glasögon var annat år, det är precis så länge som jag haft dom nuvarande, så då är det giltigt att shoppa nya =)

Nä, nu väntar den där boken...
 


Kommentarer
Postat av: Fru P

Ville bara tillägga att jag också halkade dit på att köpa ett par skor. Efter att ha vankat omkring hemma kan jag konstatera att jag inte känner mig så lurad heller!!!

2008-02-01 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0