Undra vad detta kan bli...?

Man har ju funderat ett tag på om man skulle ta och skriva en sån här blogg och framför allt varför man skulle göra det. Kommer nån att vilja läsa den? Vilka vill jag ska läsa den? Vad ska jag skriva utan att lämna ut för mycket om mig själv och människor i min omgivning? Hur trist är jag, kommer det bli tomma sidor? Men det visar sig nog efterhand, allt detta.
Jag har ju förstått att jag kan vara rätt hård och kantig inuti ibland, men jag får väl kompensera det genom att lägga ut några bilder på mig själv, eftersom jag är rund och mjuk utanpå. Eller det är kanske här jag kommer öppna upp mig och bli en über-känslomänniska...
Den som lever får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0