Gatufest-invigning

Gatufest-onsdagen blev lite sådär. Först irrade vi runt och sökte plats att äta på, var fullt överallt, men vi lyckades gå förbi Bishop´s precis när ett bord blev ledigt. Vi var ju 6 personer, så det gjorde det hela lite svårare också.
Middagen blev inte så lyckad, tog jättelång tid innan maten kom. En av oss fick maten 15 min före alla andra, så den hann ju kallna. Lite synd, men det var rätt gott iaf.
Sen gick vi upp till Anna och drack några drinkar innan vi begav oss ner i folkmassan. Oj oj oj, vad folk det var. Gick ju inte att gå på visa ställen. Slutade med att vi gick ner till Oleary´s tält och träffade massa Ikeaner. Tyvärr så gick strömmen i tältet, så det försvann rätt mycket folk därifrån.
Cyklade hem vid kl. 2. Lite vingligt, men förmodligen berodde det på att jag inte har cyklat på typ 3 år...

Tror inte att det blir nå mer gatufest för min del i år. Känns som om det räcker och jag ska ju jobba hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0