Saturday

Var riktigt nära att jag gick på Gatufesten ikväll. En kompis jag inte träffar så ofta ringde och försökte övertala mig. Känner nu att det var tur jag bangade. Helt slut! Tokvarmt på jobbet idag och efter lunch small det till med kunder och det blev kaos som vanligt. Lite personal och många kunder. Kom ifrån jobbet strax före kl.19.
Morgondagen kommer nog inte vara mindre jobbig, alla utomstadsbor som ska hemåt, men handla på Ikea först.

Nästa helg blir det fest iallafall. Bröllop! Lite jobbigt att jag inte känner dom som gifter sig, men det kan nog bli riktigt kul.

Nu är det filmtajm! Nåt svenskt får det bli, eftersom jag är ensam och kan bestämma själv. Får se hur länge man håller sig vaken... Står 1-1 i soffsovning den här veckan mellan oss här hemma och jag vill inte ha några fler poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0