Snart semester

Imorgon är det sista dagen innan semester. Tur är väl det! Rätt slutkörd.
Var ledig i onsdags, men ändå stressad över att hinna göra nåt när man väl är ledig. Humöret var inte på topp direkt, är det väl inte riktigt än heller. Tror jag har utvecklat nån form av inombords-Tourettes. Känner i vissa lägen att jag skulle vilja skrika massa fula, riktigt fula ord åt folk som stör mig. Behövs inte mycket för att jag ska irritera mig. 

Kanske blir bättre efter semestern. Annars får jag nog "söka" för det...
Synd bara att jag har endast 2 veckor ledigt nu. Men i september blir det ju Kreta-trip. Ja just, skulle ju betala in resten av resan häromdagen. Gick ju mindre bra. Betalade in 2.000:- för mycket!!! Smartypants. Skulle visst få igen det till veckan iaf. 

På lördag hoppas jag få lite strand-känning. Hoppas bara vädret håller i sig. Hade jag haft hus hade jag ställt till med grillfest, men nu lyser ju kåkarna med sin frånvaro tyvärr. Får väl hitta på nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0