På vift i värmen

Blev ett väldans flackande runt idag. Började dagen med att passa det här lilla söta "grötmonstret".



Sen blev det loppisrunda med hans mamma som avslutades med lunch på kondis.
For hem en snabbsväng och bytte kläder(höll på svettas ihjäl och hade fått skavsår).
Sen tillbaka ut till Njurunda och hem till fröken T, som hade en otursdag. Allt hon gjorde blev tok helt enkelt... Vi var ut till Birsta en snabbis och bytte en möbel på Jysk. Sen åkte vi hem till henne och öppnar det nya paketet som visar sig också vara trasigt! Jag fick i uppdrag att ringa till butiken och konstaterade att dom är inte i närheten av att vara så generösa som Ikea...

Innan jag åkte hem igen fick jag för mig att åka förbi Mamma och Pappas hus, dom är på Kreta. Farmor har bott där tills igår, sen skulle katten vara ensam dom 2 sista nätterna så jag skulle bara kolla läget.
Jag går runt och söker katten, när jag ser att glasdörren till altanen står öppen, min Pappa har nån form av "lås-mani", så det kan omöjligt vara rätt att den är öppen. Går närmare och ser 2 ben sticka fram på altanen, blev rätt skrajsen kan jag säga! Dom visade sig, som tur var, tillhöra farmor som satt och sov i en solstol. Puh! Hade inte orkat bråka med nån lodis i den här värmen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0