3.5 x Anna

Lördag var det auktion på Ikea´s Fynd hörna. Givetvis jobbade jag och hjälpte till. Kan säga att jag hade gärna varit där och lagt bud istället, snacka om fynd! Om det kommer ske fler gånger kan jag rekommendera att gå dit.

På kvällen var det middag i solen på takterass mitt i stan, med 3 x Anna. (Kanske var tur att jag också heter Anna i andra namn så jag fick komma med.) Vi drack vin och tittade på alla som satt på Norra berget och lyssnade på Rod Stewart. Såg på melodifestivalen och konstaterade att det  bästa med hela den var Björn Gustafssons poängutdelning.
Här ses 2 x Anna visa några schyssta salsa moves, lite dålig kvalité på bilden dock.



Kvällen avslutades på Aveny.

Vaknade upp igår och mådde "sådär". Kattis mutade mig med bakislunch, så jag följde med henne ut till Ikea och inhandlade några möbler på fynd. Men jag kan säga det, aldrig mer bakis i Birsta! Usch vad jobbigt det var!
Men jag fyndade iallafall ett bord att ha ute, och "tjänade" 550:- =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0