40+

Händer inte så mycket just nu förutom arbete och åter arbete... Jobbar extra på min gamla avdelning, så den här veckan och nästa, blir det lite 40+ så att säga. Ganska bra i och för sig att jag får jobba så pass mycket, med tanke på att jag aldrig får nåt kontrakt. Undra vad som skulle hända om jag inte jobba på en vecka, kanske dom skulle inse att dom måste fixa kontrakt då, när dom inte har nån personal....
Önskar att det dök upp nåt annat så man bara kunde dra därifrån, så dom får stå där med "skägget i brevlådan".

Funderar på vad man ska hitta på i sommar. Kanske åka till Norge en sväng eller kanske åka till nåt varmare land i slutet på sommaren. Det är svårt. Men så har jag ju hittat denna alternativa resa, kan nog vara riktigt intressant upplevelse. =) 

Kommentarer
Postat av: MP

Underbart.. jag tycker ni ska åka direkt!!!

2008-05-08 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0