One night in Tunbyn

Det bidde ju en kanontrevlig kväll hos Ullis. God mat och dryck, mycket snack om gamla minne m.m. Skönsång via Singstar. Men jag tror inte hundarna var så speciellt nöjd när Maria och jag sjöng Poodles... Falsettsången var nog lite "too much" för dom skulle jag tro.
Tack allihopa! Det där gör vi väl om snart?
Lite bilder...

     

Vaknade i morse med den värsta huvudvärken nånsin! Helt sjukt vad ont jag hade. Blev ju inte bättre av att Moped och Motor hade testkörning på diverse sorters motorcyklar. Från 9.30 till kl. 15 har det "brännts gummi" så att säga på BB-gatan. Var nära att gå ut och lägga mig på körbanan, måttligt nöjd. HUS ÖNSKAS SNARAST!

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Ha, ha! I miss BB-gatan. Det var en skön, sömnlös tillvaro där.

2008-05-05 @ 10:43:57
URL: http://jayzee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0