Flashbacks

Ö-viks besöket blev inte så långvarigt. Åt lunch med min gamla arbetskompis i stan, sen åkte vi på Mio och hälsade på gubbarna. När man kom in där var det som jag hade slutat igår nästan, allt var sig likt på nåt sätt. Jag ryckte till när telefonen ringde, kände stressen nästan. Skumt!

Fick ett märkligt tips av min gamla chef, kortväxta karlar med små fötter = skitstövlar. Underligt konstaterande!

Efter det tog vi en liten sväng på stan. Innan jag åkte hem så hann jag med en tur med bilen runt stan, det var kul att se hur mycket som hade förändrats sen sist. Känns konstigt att jag har bott däruppe i 1,5 år.

Riktigt kul att köra bil var det! Blir nog bilsemester i sommar. (Förhoppningsvis ett besök hos Per utanför Ålesund.)

Imorgon blir det frukost på kondis med Maria och Oliver. Nu ska jag bädda ner mig så jag är pigg på min andra lediga dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0