Livet i bilder

         



Bild 1: Köket under omtapetsering
Bild 2: En bil på Ikeas parkering med passande reg.skylt
Bild 3: En förkyld och ledsen fånge
Bild 4: Mitt hus i vinterskrud

Jag har fortfarande ögononflammation och har fått ont i halsen igen. Måtte detta ha gått över tills på lördag.
Annars vad som är nytt på min front är att jag fått en fast tjänst i Blå Kuben. Ska börja på 2 nya avdelningar om 1,5 vecka. Dax att bli vuxen och morgonpigg. Blir officiellt imorgon. Återkommer med hur det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va fint det blir med den tapeten! ett mycket bra val måste jag säga...

Hoppas att ni blir friska till i helgen, inge kul att vara på fest om man inte är kry!

krya på dig!

2008-11-21 @ 14:18:52
Postat av: Jayzee

Grattis till jobbet!

2008-11-22 @ 08:55:51
URL: http://jayzee.blogg.se/
Postat av: Malin

Vart har du köpt hus någonstans då?! :D

2008-11-24 @ 03:14:47
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0