Snart så.

Snart är 2 rum klara i huset. Hade beställt 1 rulle tapeter för lite, så jag kunde inte göra klart det större sovrummet. Men det blir väl klart i slutet på veckan. (Måste beställas tapet från tillverkaren.) Tapeten heter Anna, så det blir väl en hyllning till husets förra ägarinna. (Sorry AL och AF =) Här är bilder på det nästan färdiga rummet. (Obs! Mobilkamera)

                                         

Rörmokaren var förbi och stängde av de sista vattenledningarna till badrummet idag. Han konstaterade att vi måste byta ut alla vattenledningar, så det inte händer nåt då de andra är gamla och i järn. Så det blir en dyr historia. Men å andra sidan så är vi ju sen säkra på att det inte ska bli några läckage pga. dåliga ledningar. Lika bra att göra det riktigt på en gång!
Imorgon drar dom igång med att sätta in taklucka och tak i köket. Så stommarna kommer nog upp i slutet av veckan. (Förhoppningsvis)

För övrigt så känner jag mig rätt bra till mods just nu. Det blåser lite medvind utanför husrenoveringen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin tapet ni har valt! :) Säg till när ni är klar med huset så flyttar jag in på en gång ;)

Du råkar inte ha ett jobb till sambon på lager också? :)

2008-11-03 @ 08:24:29
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Anna

men va fint det blir... mn lite sur blir jag över att det inte är i min ära.. :(

2008-11-03 @ 19:47:54
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anna

blåser det medvind utanför renoveringen.. mmm det är du värd! vinden har vänt! :)

2008-11-04 @ 12:19:36
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0