Medaljonger i mängder

Har varit och rivit ner massa tapeter ikväll. Tyvärr kommer jag nog inte hinna ut nåt imorgon.
Jag som var sugen på att fortsätta! Men 2 rum är klara iallafall.
Här köket innan jag rev ner dom fina tapeterna.
Men jag har sparat en bit som nog kommer bli inramad framöver.
Läckra, men man skulle nog utveckla epelepsi efter ett tag... Lite synd är det att köket ska rivas, köksluckorna är i extremt bra skick, trots att de är så gamla. Ingen som vill ha lite retro kök?

      

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Jag skulle jättegärna ha köket! Men jag vägrar sätta i gång någon större renovering. Men sälj det på Blocket! Sån där stil är ju jättepoppis nu.

2008-10-04 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0