Otur!

Har varit hemma i 2 timmar och på den tiden har allt gått snett! Jag är så bitter nu! Nästan så man skulle ta sig en tröst cigarett eller nåt annat dåligt...
Först går jag till tvättstugan och laddar maskinerna. Fyller på sköljmedel. När jag ska fylla på tvättmedel i den ena maskinen så drar jag ut lådan lite extra. Visar sig att "nåt pucko" har tagi bort spärren, så jag får ut hela lådan och tappar den i golvet. Hela jag blev full i sköljmedel, plus golvet. Fronten gick sönder, så jag måste väl ringa hyresvärden imorgon.
Sen sätter jag mig  och äter. Tappar mat på mattan. (För givetvis satt jag i vardagsrummet.)
Sätter mig vid datorn. Har fått ett mail att det badkar vi ska köpa är det 10-11 veckors leveranstid på, för dom har tagit slut! Kul!!! Not!!!
Börjar leta andra badkar. Viftar på tårna. Råkar komma åt den stora strömbrytaren och allt i sovrummet blir svart! IRRI!
Glömmer dessutom bort att starta inspelning på ett tv-program, så jag missar 20 minuter.

Oturen började redan igår. Fick ett brev att jag är avanmäld från A-kassan. Arbetsförmedlingen har tappat bort ett brev från mig, som jag postade direkt i deras brevlåda... Fick ringa i morse och övertala dom.

Det här känns inte som ett omöjligt scenario just nu.



Nu ska jag gå och duscha, så om jag inte har gjort nåt inlägg på sisådär några dagar, så kan ni ju kolla upp om jag drunknat eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Cissi då, det låter verkligen som om du har en otursdag! =) Men då kanske morgondagen blir en turdag istället, får hoppas på det :)

2008-10-04 @ 15:40:30
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0