Höst-ryck



Vet inte vad som flög i mig idag. Åkte upp till Sidsjön och gick ett varv. Inte likt mig. Men det var toppenväder och jag kände mig supernöjd efteråt.

Skulle ju möta snickarna idag, men den ena hade skurit upp handen och satt på akuten =( Usch!
Han bokade om till imorgon, hård kille!

Var och klippte mig ikväll, så nu är det kort! "Frisörskan" påstod att jag nu har förberett mig psykiskt på att bli korthårig eftersom det bara blir kortare och kortare frisyrer för varje gång. Men kortare än så här blir det icke! (Har tyvärr ingen bild) Skönt är det iaf!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men det är ju jättemysigt att gå runt där! =) Brukar jag göra ibland också, nu var det dock längesen.

2008-09-26 @ 07:03:23
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0