Nedräkning

Nu är det bara 2 dagar kvar tills det bär av mot varmare breddgrader =) Ska bli såå skönt!
Håller på att plocka fram allt som jag ska ha med mig, eftersom jag är ledig idag och jobbar heela dan imorgon. Jag till och med stryker nästan allt jag ska packa ner. (Jag är sämst på att stryka annars...)

Här ska jag ligga en hel vecka.


Ska ut till brorsan strax och äta pannkaka. Måste hälsa på småkillarna innan jag sticker. Sen ska jag upp till M&P ch hämta resväskan. Och eftersom man lite av ett kontrollfreak så har jag förmodligen hur mycket som helst jag måste kolla av när jag kommer hem. Plus att jag ska ju hinna se Idol! Äntligen börjar det lite tv-program...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, nu är det din tur att bara må gott! :) Hoppas du får en toppen resa!!

2008-09-04 @ 08:39:15
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha en riktigt härlig resa. Å om du ser svärmor min så hälsa. Åker till Kreta hon oxå idag (5 Sept)

2008-09-05 @ 09:16:27
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0