Slutkörd...

Hur kan det komma sig att så många personer har behovet av att handla såå mycket samma dag? Ska alla byta möbler den här helgen eller? Kan inte folk vara hemma och pyssla, vara ute i naturen m.m.
Nä, dom ska vara på Ikea och trängas. Hade jag bott längre än 10 mil härifrån, så kan jag lova att jag hellre hade tagit ledigt en vardag och slippa detta kaos. För det måste väl vara allmänt känt att löningslördag på hösten betyder kopiöst mycket människor på Ikea, eller?

Ja ja, what ever... Ikea intogs idag iallafall. Och jag fick jobba häcken av mig! 
Nu ska jag se Extra Extra, sen säcka ihop i sängen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hello. Ja jag är ett levande vittne till att det va, som du skrev, kopiöst, med folk på ikea idag. Är bilden tagen ute på lagret eller? hahahhaaa

Hoppas att det går bättre imorron, söndag. Ha det bra så hörs vi!

2008-09-28 @ 00:34:56
URL: http://anna.leyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0