Suddiga (minnes)bilder från i lördags

 
       


 Var hur trevligt som helst i lördags! Mycket god mat! Mycket, mycket gott att dricka! Och jag mådde mycket, mycket, mycket dåligt igår.

Anna L fick en tröja av oss som det stod Sundsvall på, plus lite bling-bling. Hon kommer se fabulous ut i Estocolmo när hon ska bära den i nattvimlet... Anna F fick en liten ask med tröstgodis, för stunder när det blir som värst utan Anna L. Emma fick också en sån ask, så hon kan knapra när hon saknar Sverige som mest. Hon ska ju flytta till Canada.
Kul var det iaf! Ska inte partaja förrän i november nästa gång nu... (Förutom lite vin på Kreta...)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en underbar kväll.. kommer jag sent att glömma.. eller det har jag nog delvis redan gjort! :) bara så att du vet så har anna redan ätit upp godisarna, till och med innan jag åkte! men kommer snart upp igen så jag får väl köpa nya åt henne...

2008-09-12 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0