Benskör och rastlös ;-)

Då jag verkar vara benskör(:-O) tar jag det lite piano idag.

Men jag blir ju lite rastlös sådär, så jag måste ju hitta på nåt. Grannen verkar vara ratslös som vanligt oxå. Så det slutar väl med att det blir nån inredningsbutikstitt, kanske. Men jag måste hålla hårt i slantarna den här månaden, ska ju fixa lite på bilen igen... Plus att badrummet kostar ju en del. =S

Pappas kommentar till att jag har fått stressfraktur var "Ja det är du, Carolina Klüft och gänget".
Hittade på internet en förklaring på fenomenet:

Definition

Benbrott i fotskelettet.

Orsak(-er)

Återkommande överbelastning hos framför allt långdistanslöpare och marscherande militärer. Hos äldre med benskörhet även vid måttlig belastning.

Men eftersom inget stämmer in på mig så beror det på att jag gått för mycket i dåliga skor på jobbet. Vilket har lett till att benet till slut har brustit. Om det nu inte visar sig på röntgen att det är nåt annat. Men läkaren var rätt övertygad om att det var så.

Nä nu ska jag ta och fli till mig lite.
C U later!


Kommentarer
Postat av: sandra

åh det skulle ju vara riktigt nice ;) nu är det till att fundera lite till då :P hehe

2009-04-24 @ 16:48:30
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0