Break a leg

Imorgon blir det till att åka på röntgen. Ska bli intressant att få veta hur det egentligen är och vad som kan göras för att det ska bli bättre.

Lite läskigt är att när jag gått mycket, så känns det som ett ben mitt i foten är på väg ut genom fotsulan. Not nice!
Men idag är jag ledig och behöver inte gå så jättemycket.

Kakelkillen kommer och fogar i badrummet idag. Ska bli kul att äntligen få städa där. Sen kommer Mr. T och fixar några elkablar till badkaret och kopplar in torktumlaren. Äntligen! Jösses vad kul det ska bli att tvätta sen =) Jag som är tvättoman... Har ju nästan fobier för orena kläder. Allt som inte luktar sköljmedel klassar jag som smutsigt.

På sista april blir det grillning hos Anna och Per högt uppe bland taken mitt i stan. Hoppas det  inte blir alltför kallt så vi kan sitta ute.
Och på lördag blir det fest med tjejerna. Kul! Var ett år sedan sist vi hade en riktig tjejträff!

Kommentarer
Postat av: Anna

varma kläder på på torsdag. vi måste sitta ute en stund ialla fall.. appropå tjejfest.. räknas inte mexikanska aftonen.. kanske inte gör det eftersom nästan ingen kommer ihåg nåt.. :)

2009-04-28 @ 19:25:56
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0