Charmkurs

Fick till slut tag på Vårdcentralen. Märkligt hur vissa kan få jobba med service. Tanten jag pratade med skulle verkligen behöva gå charmkurs. Kanske bra på sjukvård, men värdelös med människor.

Sa givetvis först att jag skulle ta 2 Alvedon om dagen, men det sa jag att jag hade provat redan. "Ja ha, men då får du väl komma hit då." Lite snäsigt. Jag sa att jag kan komma idag eller på onsdag efter halv elva. "Då får du komma 13.45 den 23:e, på torsdag." Men hallå, jag sa onsdag. Kanske borde fråga om jag kan först, innan hon ger mig en tid på torsdag.
Hon slängde i princip på luren rakt i örat efter det.

Har varit ute och fixat i trädgården. Krattat i 2 timmar. Lär ju ha träningsvärk i armarna imorgon. Men det var perfekt väder.

Hittade det här klippet från engelska Talang på Youtube. Lite otippat...

Tro vad som händer ikväll då.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om att vissa inte ska jobba med service. När jag var på primärvårdsjouren med halsfluss, sa tanten bara till mig "Det ska göra ont att ha ont i halsen". Blev så j*vla förbannad så skrev ett brev till hennes chef haha

2009-04-20 @ 16:09:27
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: MP

Heheh...ville bara meddla att om man är bra på sjukvård så ingår det att man är bra på människor också.... om hon inte var vetrinär?

Hoppas foten blir bättre....

2009-04-21 @ 19:41:57
URL: http://www.jissa-marita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0