gnäll.se

Man ska väl egentligen inte skriva dagar som denna. En riktigt dålig dag. Trots att jag varit ledig.

Vaknade av att det var väldigt mycket snö ute. Med andra ord inge fönsterputsning idag.
Tappade sugen att överhuvudtaget existera runt kl. 11.

Sen har det bara rullat på.

Nu blev det soligt och fint ute. Nä men då surar jag över att jag inte kan gå ut och gå, för att jag skulle ju vila foten idag. Plus att skavsåret inte försvunnit helt.

Lite så att jag önskar att jag hade jobbat idag. Nästan iaf.

Har till och med fördrivit mer än en timme med Facebooks olika pusselspel. Illa.

Ja ja, imorgon blir det säkert en underbar dag. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fy f*n!! Blir riktigt arg och besviken. Stackars vovve

2009-04-16 @ 20:53:25
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tror alla hade en dålig dag igår :P Själv blev jag sjuk! Länkar till din blogg nu så du vet :)

2009-04-17 @ 16:01:24
URL: http://johannaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0