Ottan

Det är inte alltid trist att åka till jobbet jättetidigt på morgonen. I morse var det så fina färger när solen var på väg upp vid Fläsian. Dålig bild tyvärr.



Åkte hem och skulle duscha och byta om efter jobbet, för att sen bege mig mot stan. Tyvärr hade rörmokaren slagit av pannan igår och glömt och satt igång den igen, så det fanns inte ens pyttelite varmvatten. Lite onödigt att åka hem då!

Ja ja. Fick iallafall ett antal timmar i Birsta med Anna och lunch på Wayne´s. Blev otroligt mätt. Känner fortfarande av det. Gott var det, vegetarisk lasange. Vi slank in på Ikea också en sväng. 
Efter det hamnade vi bakom en fruktansvärt rökig bil på väg mot stan, aldrig sett nåt liknande. Kunde bitvis inte köra, för man såg inte ens en meter framför sig. Luktade såå illa i bilen. Fast lite kul var det nog ändå. Trafiken stannade av liksom.

Nu är jag så otroligt trött. Funderar på att ta en liten tupplur. Annars kommer jag nog somna när jag sätter mig i soffan sen. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kap Verde som jag pratade om igår. Har hittat värsta perfekta resan, med jättefint hotell! :) Nu ska jag bara övertala andreas haha

2009-04-04 @ 11:47:59
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0