Soft helg

En mycket lugn helg blev det. Skönt!

Har dock inte gjort nån nyttat för fem öre. Så jag får nästan skämmas...

Fredags var jag ju hemma själv på kvällen, segade i soffan. Lördag var jag med brorsan och barnen hela dagen, frugan hans jobbade så han ville ha lite sällskap. Idag var det samma visa, vi och Mamma och Pappa var hos brorsan och åt lunch + lekte lite. Var ju så trist väder, filmväder.

Så ikväll har vi sett på film, Taken. Var faktiskt rätt bra film, rekommenderas.
Sen såg vi Wipeout och Sanningens ögonblick. Man kan liksom inte låta bli att titta på det.

Nu blir det till attgå och knyta sig. Imorgon har jag min sista långmåndag. Nästa vecka börjar en ny schemaperiod, ska bli skönt att slippa dom, 12 timmars passen varje måndag.
Får se hur mycket extrajobb jag kan få till helgen, hoppas på nån dag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0