Spik i foten

Fattar inte vad som hänt med min fot. Vissa stunder går gör det såå ont. Mitt i foten.
Hoppas det gått över till imorgon. Jag som skulle ta en promenad ikväll...

Såg "Den rätte för Rosing" igår. Snacka om pinsamt program. Slutade med att hon valde en kille som fortfarande är i puberteten i princip. Vad hade hon ut av det då. Endast smak av lammkött. Han var ju så barnslig och larvig.

Nu börjar strax Roomservice. Måste väl kolla in vad Peter Siepen hittar på när han ska inreda. Lär ju bli nåt utöver det vanliga kan jag tro.
Sen är det Efterlyst, som man kan slänga ett öga på.
Lite synd att dom börjat sända "Diagnos okänd" kl. 22 istället för 20. Jag måste ju gå och lägga mig strax efter 22. Fast det kanske är bra, man kan ju bli lätt hypokondrisk när man ser det där. Men det är spännande att se hur det går.
Ja, jag vet. Jag är en tv-nörd. Varje dag har sina bra program. Sen kan jag alltid fylla ut med massa sitcoms.    

Snart är det helg igen. Och jag är ledig. Tro vad man ska hitta på. Fröken Anna kommer ju upp, så det lär ju bli nån träff med henne iaf. Får se om det orkas med nå festligheter.
Annars har man ju alltid gillestugan att falla tillbaka på... Måste bara hitta energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0