Stressfraktur

Troligast har jag fått en stressfraktur i foten. Ska på röntgen om ca. 2 veckor.

Läkaren sa att jag skulle prata med min arbetsledare och begära andra arbetsuppgifter, under dom kommande 2 veckorna till att börja med. För att gå så lite som möjligt.
Men det funkar ju inte tyvärr. Finns ju inget annat... Får hoppas på att det inte blir värre bara och bita ihop.
Sen efter röntgen får man väl avgöra vad som händer.
Tur att jag inte haltar lika mycket nu som från början iaf. Har ju vant foten att gå lite på sneden, kanske inte så smart i längden, men men.

Blir alltså inga långpromenader på ett tag... =(

Får väl sitta kvar här vid tangentbordet och häcka. Men det är jag ju bra på. =)


Kommentarer
Postat av: Johanna M

Stressfraktur? Vad menas med det? Hoppas det läker fort!!! :-)

2009-04-24 @ 09:21:07
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0