Fryser

Sitter och huttrar. Hoppas jag bara är allmänt frusen, så det inte är nån förkylning på G. 

Har fått en hel del gjort idag iaf.
Sul-gjutning
Handlat lister på Beijer
Promenad
Satt upp lister i badrummet(Alldeles själv och det blev ganska bra)
Rivit lite i hundgården med Ullis 

Imorgon ska det fortsättas att donas här hemma. Tror jag åker en kortis till Birsta också, måste inhandla lite prylar.
Ska köpa sprayfärg och måla om en spegel bla. Lutar åt en lite annorlunda färg, så det blir lite nytt i sovrummet.
Måste köpa kräftor också inför helgen, så dom hinner tina.

Nä, nu måste jag ta en varm dusch. Sen blir det nog till att mysa ner sig i sängen med herr Blomqvist och fröken Salander.

Kommentarer
Postat av: Emilia. Lin..

Hej cicci vad gör du? Har Olle hittat nån barnvakt hehe. När du jobbar :p saknar dig.<3<3<3<3<3<3



KRAM/Emilia

2009-08-19 @ 09:03:09
URL: http://emmakompis.blogg.se/
Postat av: Jayzee

Åh, sätta lister. Kan man få en privatlektion?

2009-08-19 @ 09:05:53
URL: http://jayzee.blogg.se/
Postat av: Sofie

de var så lite så :) hoppas du kommer på något! om du vill kan du hälla i lite cola eller sprite också för att få lite sprits på det hela :)



mvh sofie

2009-08-20 @ 19:40:41
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Emma

jag var på intervju på Toys´r us, men dom erbjöd inte många timmar dom heller.

2009-08-26 @ 07:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0