Ledig dag 2 av 3

Underbart att få vara ledig flera dagar så här!
Hade väl iofs hoppats på att jag skulle ha uträttat mer här hemma igår. Men jag får väl ta i desto mer idag istället.

Sålde en del från vår gamla panna igår. Så jag var och skickade iväg det med Bussgods. Tog bara några timmar innan killen i Kramfors fick paketet. Snabbt jobbat!
Men jag kan ju säga att servicen var usel där. Blev skapligt irriterad.
Inte för att just jag är finkänslig på nåt sätt...
Det var 3 killar som stod innanför disken. En kille pekar på en hög med adresslappar. "Fyll i en sån." Sen ignorerar dom mig totalt i 5 minuter. Dom berättar utförligt om alla som hade varit full och hur mycket alla hade druckit under nån fest dom haft. Som om jag var intresserad av det. Sen kom en äldre man fram där bakom. Han forsatte i samma spår.
Skulle tro att vi skulle stå och prata så där på jobbet!

Åkte och handlade lite lätt på Tempo efteråt. Står och tittar på flingor när jag hör en enorm rap, i klass med ett vrål från en skadad björn, från andra sidan hyllan.
Efter några sekunder kommer en kille i 16-17 års åldern fram och nån som verkade vara hans pappa. Pappan utan reaktion.

Men hallå! Vart har all hyffs tagit vägen!?

Nu ska jag ta och slipa lite vägg, sen montera ihop tvättställskommoden till det blivande badrummet.
Igår murade jag igen ett hål i väggen i tvättstugan, där gamla vattenledningen gått. Ska inspektera hur det har blivit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi, hi! Jag undrar detsamma. Var är hyfset?

2009-08-12 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0