Euforisk

Helt sjuk känsla att få träffa Ingvar Kamprad! Man var liksom uppe i det blå efteråt. Han är så sjukt medmänsklig. Tror det är få så höga chefer som är så "down to earth" som han. Plus att han är lite "full i fan" också.

Man ville liksom inte gå därifrån riktigt. En manlig kollega till mig sa när vi gick ut ur konferensrummet att "Det känns precis som när man blir kär". Jag skrattade först, men insåg sen att han har nog lite rätt i det...

Ingvar satte sig ner på golvet mitt ibland alla, så vi skulle få ta gruppbilder med han. Hyffsat spontant! Sen fick vi ta kort på oss bredvid han och han skrev autografer på ett "Ikea-Testamente" till alla. Bild på mig och mannen kommer senare, var mästerfotografen Janet som tog bilden.

Hur många vill ha autografen av sin chef? Känns lite ovanligt...




Kommentarer
Postat av: Jayzee

Häftigt! Han verkar väldigt speciell den mannen.

2009-08-05 @ 09:11:24
URL: http://jayzee.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihihi våran Ingvar!! :) Jag var ju dock inte där, så får njuta av era bilder istället

2009-08-05 @ 10:34:33
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0