Utmanad

Har jag blivit av Emma.

Berätta 6 hemligheter om dig själv som du aldrig berättat i bloggen. Knäppa, allvarliga, du bestämmer ;)
Vågar du?

1. Klarar knappt av att se skräckfilmer numera, blir så oerhört mörkrädd efteråt så det tar lång tid att bearbeta bort det.

2. Jag färgar håret väldigt ofta, då jag har gråa hårstrån... =(

3. Jag har någon form av social fobi då jag hatar att komma till nya ställen som jag inte vet hur de ser ut. Är rädd för att göra bort mig, på något märkligt sätt. Men det går bra att resa och sånt.

4. Tycker att jag börjar bli VÄLDIGT gammal. Och tiden går extremt fort. Fast jag har fortfarande svårt att acceptera att jag inte är 23 längre.

5. Har kommit på att ju längre man väntar med att skaffa barn, desto kortare livstid får man tillsammans med dom. Stressande... 

6. Hatade att vara ensam förr, nu är det såå underbart att vara för sig själv. Man blir lite bekväm med åldern.


Jag utmanar: AnnaL, Janet, EmmaBurr, Linda, Jayzee om dom nu läser här. Plus alla andra som tittar in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0