Helgen som varit

Julen är underbar, men lite för kort tyvärr.  Det här är ungefär det som hänt under de senaste dagarna.

Först Julafton hos brorsan. Ris a´la Malta, snowracer tur, Kalle Anka, massa mat och så tomten så klart(Blev en inhyrd liten tomte, så jag slapp.) Lille F hade vattkoppor, men var vid god vigör trots alla dessa kliande prickar.

     

 

  

Tycker sista bilden är lite kul. Min Pappa verkar önska att han var liten igen. Sitter ensam med barnbarnens leksaker...

Juldagen tillbringades som sig bör hemma hos familjen Lind. God mat och en massa stoj. Kul!

 

Idag har det skottats fruktansvärt många spadtag. Möttes av detta i morse på den lilla infarten. Nära att hela brevlådan är under snön.



Har nyss upptäckt att det börjat snöa igen. Så det ska bli intressant att se hur jag tar mig till jobbet imorgon...
Önskar att jag slapp jobba de två dagarna som kommer. Men jag har ju som tur är nyårshelgen att se fram emot. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0