Ikväll händer det...

Vi ska koppla in den sista elen till badrummet, sen ska vi provstarta badkaret.

Underbart ska det bli! =)
Torsdag och fredag kväll anträffas jag i karet med ett glas vin i handen.
Lägger väl ut några bilder när det är klart. Alltså inte på mig när jag badar, utan på själva badrummet...

Har precis varit och ansat barret lite. Blev väl ingen större skillnad tyvärr, förutom kortare. Kanske blir nåt nytt nästa gång istället.
Var personligt rekord, hade inte klippt mig på 11 veckor!

Började kl.5 både igår och idag, så jag är rätt mör nu. Ska ta en dusch och sen sova en timme.


Kommentarer
Postat av: Emma

ja haha det kan man tycka. men det misstämmer ofta med kvällarna innan, så man inte får börja 05.00

2009-12-01 @ 18:41:52
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jayzee

Badbild, badbild, badbild!

2009-12-02 @ 15:32:28
URL: http://jayzee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0