Vita vinterland

Lite ketchupeffekt på vintern i år. Först kommer det inget, sen kommer allt!

Jag är ledig idag så jag slipper vara ute på vägarna iallafall. Kanske skulle överraska Olle genom att skotta innan han kommer hem.
Funderar på om man skulle ta och fixa med lite julprylar, brev som ska skickas och paket som ska slås in m.m.
Eller så städar jag i källarförrådet. Vet inte om jag är speciellt sugen på nåt av det.

I helgen var vi och åt julbord på Löran med ett gäng kompisar. Mycket god mat och mycket trevligt sällskap! Oväntat nog tog jag inga bilder.

Nu börjar man längta till nyår. Blir några dagar i fjällen med kompisar. Ska bli sååå kul och mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0