Fredag den 13:e och I-landsproblem

Vet inte om jag har haft otur eller bara rena I-landsproblem hittills idag.

Igår var rörmokaren här och gjorde de sista grejorna i badrummen. Han limmade bla. fast toastolarna, så nu får vi inte sitta på toastolen på 1,5 dygn. Tur man har brorsan som bor bredvid.

Sen så började dagen med ett cellprov på vårdcentralen. Det är det absolut värsta jag vet! Jag har banne mig haft ångest för det i 3 veckor.
När jag skulle åka iväg så hade låset på förardörren frysit, så jag fick ta Olles bil.
Kom hem och åt frukost. Tog mig som vanligt en kopp kaffe efteråt men märker efter ett par klunkar att det är nåt som inte stämmer. Gammal mjölk! Hua!

Var tänkt att jag skulle sätta klart Easycover i källaren idag. Men jag tror att jag skippar det. Utifall att de små irritationsmomenten fortsätter.

I helgen ska jag hjälpa M&P att passa brorsans barn över helgen. Det kan ju bli både kul och lite jobbigt. Men jag behöver ju inte kliva upp med dom på morgonen, så det är ju positivt =)

Nu ska jag ta och städa upp efter rörmokarbesöket igår. Dom rörde sig över hela huset med skor på... Suck.
Sen är det dags att bege sig tvärs över gatan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo tack, det där med cellprov är INTE kul! Gjorde jag här i veckan också (det jag skrev att jag varit på sjukhuset om) och det blev bara skit av allt, så måste förmodligen göra om :( jag vill INTE!!

2009-11-13 @ 19:54:46
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0