Dä ä mycke nu

Har ju varit rätt jobbigt sista veckan. Fick besked om att Mamma fått cancer. Och vi vet ännu inget mer om vad som händer, om det spridit sig eller om och vad för behandlingar det kan komma bli. Skitjobbigt att gå och vänta!
Det suger! Men det kommer ta ytterligare 2 veckor innan vi får mer besked. Bara att bita ihop och hålla båda tummarna.

Har dragit på mig en förkylning. Typiskt så här på våren. Men det är bara hosta och lite snörvel kvar nu. Dock har det inte blivit några steg till stegtävlingen. Jag som hade kommit igång hyffsat. =(

På fredag morgon bär det av ner till Sthlm! Blir skönt att komma bort ett tag.
Jag, Olle, Per och Anna ska ner och göra storstan osäker =). Hälsa på Anna och Johan bla.

Ska bli så underbart att dra iväg och mysa, bo på hotell, vin-luncha på nån trevlig uteservering och umgås med Annorna & Co. Hoppas på att vi får fint väder.

Förresten! Är det någon som har någon idé på utklädnad för 30-års fest med kändistema? Förslag mottages!


Kommentarer
Postat av: Ullis & The brownies

Tråkigt att läsa om din mamma. Hoppas det blir bra besked. Ha så trevligt i stor stan. Dags för en Java snart.

2010-04-26 @ 22:50:55
URL: http://www.beridge.se
Postat av: Cissi

Ja, visst borde det väl vara dags för en dejt snart. Hör av dig nåt när du har nån lucka.

2010-04-27 @ 20:01:24
Postat av: jenny lind

Men usch då...jag får gåshud av att läsa....Jag förstår vad du går igenom & jag lider med dig...Denna oro...Jag hoppas att ni får ett positivt besked snart....Kram på dig

2010-04-28 @ 18:10:48
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: MP

Tråkigt. Håller tummarna för din mamma och dej.

Utvecklingen går ju faktiskt framåt... som tur är.

Förstår ändå att det är jobbigt... har ju själv haft en anhörig som just gått igenom hela svängen.

Vi höres...

2010-04-29 @ 08:10:27
Postat av: Cissi

Tack tjejer!

Förhoppningsarna är rätt höga. Det är tydligen väldigt stora chanser att det går åt rätt håll när det gäller just den tumör hon har.

Men man vet ju aldrig helt säkert med den där djävulsk-sjukdomen tyvärr.

2010-04-29 @ 09:04:01
URL: http://ciber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0