Långledig

Mycket hemskheter som händer nu. Två stycken på jobbet som har hamnat i två separata familjetragedier.
Plus allt annat som händer runt om i världen med vulkanutbrott m.m.
Man lär sig att uppskatta det man har ännu mer, i dessa stunder.  

Jag har äran att få vara ledig nu i dagarna 6! Utan att ta ledigt en enda dag. Fint schema! Fast det slutar väl med att man får jobba nåt extra pass i början på veckan, jag blir inte förvånad isåfall...

I helgen ska jag njuta av ledighet! Passa brorsans ungar en stund på lördag, grilla på kvällen misstänker jag.
På sin höjd kanske byta några däck på söndag om inget annat dyker upp.

Till veckan hade jag tänkt lägga in en sista stöt i renoveringen inför omvärderingen av huset. Vi inväntar ju bara altandörren nu, som förhoppningsvis kommer om 2 veckor. Tills dess tänkte jag göra färdigt en massa småfix. Med andra ord ett antal km list som ska sättas upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0