Steget efter

Tycker att allt känns så jäkla trögt nu!
Skulle behöva vara ledig några dagar. Det 2 dagar jag var ledig i helgen var ju inte så lugna, så jag hann ju inte vila upp mig det minsta. Känner mig seg bara jag kommer in på jobbet.
Dessutom har jag så jäkla ont i ena foten, så jag tycker jag inte gör annat än gnäller över den.
Men jag kan ju inte direkt ge fasen i att använda den...
Så jag tänkte att jag skulle spä på det onda lite extra och anmälde mig till stegtävlingen på jobbet =S
*Smartypants*

Inte konstigt att man ser ut som ett miffo på jobbet...

                                                   

Tur att man har helgen att se fram emot! Grillfest i Petersvik på fredag med trevligt sällskap. =)

Nu ska jag dega i soffan en timme, sen blir det nattning av mig själv. Ska upp 04.00 imorgon.
Lattjolajbans!

(Foto: FyndigaTheresemedsupersnabbakameran =P)


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jag tyckte det blev en bra bild jag ;)

2010-04-07 @ 21:23:25
Postat av: AnnaL

Men varför kan man inte förstora den????!!! :)

2010-04-09 @ 18:25:22
Postat av: Cissi

Anna: För att då kan man se riktigt hur jävlig den är... ;-)

2010-04-10 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0