Nedräkning

Igår var allmänt ingen bra dag på jobbet. Hann banne mig inte med ett enda dugg.
Så det var med andra ord ingen solstråle som klev ur bilen på Bäckvägen igår eftermiddag.

Detta trots alla glada påhopp under dagen. En kund sa "I love you", en annan försökte krama mig precis innan jag skulle gå hem, plus att 2 arbetskamrater påpekade att det är så kul att möta mig på jobet för jag alltid ser så glad ut! What!?

Känner mig lite stressad över en massa saker. Är väl därför jag inte kan slappna av ens en stund.
Men ska strax kolla några avsnitt av Dexter och drömma mig in i en "seriemördares" hjärna. Avkopplande?

Får ju snart glida ner i en solstol med en pocket i handen. Snart. 3 dygn kvar.

Imorse var jag på långprommis med Carro och lilla Gabbi, sen tog i en frukost på kondis.
Kommer väl morgon-promenera lite oftare i framtiden, måste ta itu med kolossen efter semesterveckan.
Var och provade skor i eftermiddags, tog banne mig emot när jag böjde mig ner för att byta skor. Illa!
Ska försöka att röra lite på mig under semesterveckan. Cykla och promenera.
Blir ju jobbigt om jag inte kommer ner i flygstolen på vägen hem.

Trevlig helg alla ni som är lediga!
Men min kanske inte blir helt överjävlig på jobbet heller, för nu är ordningen så gott som återställd på min avdelning efter semestrar och barnledigheter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0