Närmare jul

Håller på och bakar bullar. Igår gjorde jag kakor. Det är kul att baka måste jag säga.
Tror att det kommer bli monsterbullar nu. Dom ser gigantiska ut, trots att jag inte har börjat grädda dom än.
-
Ikväll blir det julbord på jobbet. Vi ska bli bjudna på Ikea's julbord a'la mannerström.
Fira lite jubilarer och få julklapp antagligen också.
I vanliga fall brukar vi få grötfrukost nån dag innan jul, plus julbord i personalmatsalen till lunch, men det här blir nog toppen.
-
Är klar med "alla" mina julklappar, ger endast till farmor och brorsans barn. 7 paket blev det i år.
Fast Olle brukar ju vänta in i det sista med sina, så jag blir ofta tvungen att hjälpa han...
-
I lördags åt vi julbord med kompisarna på Knaust. En salig blandning av folk. Tror dock inte vi kommer att äta där nån fler gång. Servicen hade ju en del att önska, sen hade dom ställt borden så tajt trots att det fanns alternativ tillbättre utrymme. Maten var rätt ok, men jag har ätit bättre. Tur sällskapet var bra iaf! =)
Anna och Per hade ordnat med glöggtapas innan som var supergoda, till det bjöd de på kall årsglögg. Supergod!
Vi fick samma glögg fast varm på Knaust och det var som natt och dag. Kall is the shit!
Efteråt gick vi tillbaka hem till A&P och sen avslutade några av oss kvällen på Bishop's.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0