Så fet, men ändå så torr

Märkligt att inte kroppen fattar att när utsidan är torr, så borde det väl sippra ut lite fett inifrån? Den är ju så jäkla smart annars...
*******
Idag har jag äntligen satt upp mina tavlor som jag "tillverkat". Och tv-bänken och ny matta är på plats. Skulle dock önska en ännu större matta, hade ju varit smart att köpa 2 då det ändå var rea kanske.
Önskar mig den här tavlan att sätta upp på den sista tomma väggen i vardagsrummet. Tror jag. Beslutsångest.
Nu är det bara lite mer julkänsla inför julafton som krävs i vardagsrummet.
Men när granen åker in så löser det sig väl automatiskt.
-
Så här har det sett ut i nästan 2 år (Glömde ta bilder på just vardagsrummet innan första renoveringen)
-
Nu ser det ut så här:
-
Mitt tavelprojekt:

Kommentarer
Postat av: janet

oh det blev verkligen ett helt annat rum...jag gillade ju det som det såg ut innan oxå....men du var ju fast besluten om att ändra..hahaha supersnyggt!!!

2010-12-08 @ 08:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0