Bröllop på ön

Jag har varit ledig nu i 2 dagar av 4. Fast det har ju varit fullt upp som vanligt när man är ledig...

Har fixat och målat i tvättstugan, så den börjar bli klar nu. Fattar inte att allt tar mycket längre tid än vad man tänkt sig.

Har oxå fixat med kläder inför bröllopet på Alnö imorgon och diverse små grejor som jag hjälp bruden med.
Jag hoppas att det blir klackarna i taket på bröllopet. Och jag har en känsla av att det blir drag!
Bara man inte blir för uppspelt och dricker sig själv under bordet =)

Nä, nu ska jag ta och laga till fredagsmiddag. En middag i synd. Kött och Pommes. Men jag har skött mig hela veckan. (Tänk att man har alltid nånting som man kan övertala sig själv med.)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0