OS-febern håller i sig

Inte många dagar kvar nu tills OS är över. Tror inte jag har sett så mycket OS tidigare som jag gjort denna gång. Men det har ju varit varit väldigt spännande. Lite missnöjd att jag suttit och väntat på andra åket i storslalom som aldrig blev av. Men det blir väl av imorgon stället.
Olle skulle hålla sig vaken och se hockey i natt, börjar om nån timme. Men jag vet inte hur det ska gå, för han drar redan stockar i soffhörnet...

Det planeras en Stockholmstrip a la gruppresa i valborg. Ska bli superkul!
Kul att få se vart tjejen-med-resväskan-ständigt-under-armen(AnnaL) flyttat oxå. ;-)

Imorgon kommer rörmokaren hit och ska försöka sänka larmsignalen på vår KÄRA PANNA. Inte en dag för sent, utan 7 veckor!!!! Klarar knappt att skriva om detta. Blir så upprörd!
Tänk om vi hade borrat för bergvärme istället, det hade ju inte blivit så mycket dyrare.
Tänk om... *bitter*

Nu ska jag knoppa! Hemma-arbetsbyxorna ska på tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

varför får jag alltid heta annal, om man säger det snabbt så får det en annan innebörd. tycker du att jag är ett rövhål? :)

ser mycket fram emot att ni ska komma ner.. det är inte så långt kvar faktiskt, se till att boka ett boende snarast!!

2010-02-25 @ 14:55:41
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nä du är inte ett rövhål! Ska sluta med et då. men då får du och Anna dra era egna slutsatser om vem jag menar.

Hmm... Kanske man kan utnyttja... =)

2010-02-25 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0