Tiden går fort när man har roligt...

Nu är helgen alldeles strax över tyvärr! Börjar kl. 5 imorgon, vilket betyder tidigt sänggående ikväll.
Fast jag jobbar bara 3 dagar den här veckan, så nästa helg blir 4 dagar lång =)

Igår åkte jag och Janet ner till Hudik en sväng och kollade in diverse lågprisaffärer.
Bra initiativ av henne att jaga med mig!
Inga större incidenter inträffade, trots att vi åkte en för chauffören okänd bil sedan tidigare.
Endast en sladd. =)





Till kvällen fick vi middagsbesök. Mycket trevligt! Tacos, fajitas och margueritas intogs. Gott!
Tyvärr var det ingen besökare som fastnade på bild riktigt.



Idag mår man ganska bra trots att det inmundigades en del rusdrycker igår.
Ska strax en sväng ut på landet till mamma och pappa, med bror och familj.
En utefika i solen hoppas jag på.
Blir nog lite fuskning idag, kanske en kaka, kanske nå snabbmat...
Innan den här helgen har jag inte ätit nån form av snabbmat sedan 2:a januari.
Det är ju ganska bra gjort om jag får säga det själv.

Mot duschen och en uppfräschning!





Kommentarer
Postat av: janet

tack för en mycket angenäm dag!!! vi fyndade ju lite bägge två!! pöss

2010-02-09 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0