18 kvar

Sitter och irriterar mig på ljudet från fotbolls-VM på tv:n. Inte nog med att man måste sitta och lyssna på kommentatorerna så tutar det nåt fruktansvärt i bakgrunden.
Jag tycker det är supertrist att se VM när inte Sverige är med. Så jag vägrar titta.

På fredag fyller Ulaf år. Så då kommer tjocka släkten(Dom smala kommer såklart också =) Det är en av de 2 dagar per år då familjerna möts kan man nog säga. För oftare blir det inte just.
Synd att det är jobb för min del på lördag i ottan.
Annars hade det ju kunnat bli lite festligare än vanligt...

I lördags var vi ju ut med Olles familj på Vindhem och åt massa god mat. Man passerade paltkoma i mitten av varmrätten, men fick nästan i mig allt efter lite trugande.
"Tänk på barnen i Afrika".

Dåligt väder var det, men trevligt ändå!

 

 

Nu är det bara 18 arbetsdagar kvar till semester... Känns som en evighet!
Fast å andra sidan är det ju extra roligt att jobba nu på sommaren då det är
mera rush på jobbet. Så dagarna kommer nog gå fort =)

Vet inte riktigt vad som sker på semestern ännu. Blir nog till att slappa och sola en massa.
Har en hotellrabatt som jag känner mig lite sugen på att använda också. 
Men inget bestämt hittills. Planerar ju en utlandstripp i början på september, så det går i första hand.
Vi får väl helt enkelt se vilket tryck förmögenheten pallar med...

Nu är äntligen tv:n min igen.
Lagomt till man vill gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0