Bröllopsyra

I fredags fyllde Olle år och familjerna var på besök. Det åts smörgåstårta i långa banor. Jag gjorde 2 st. för att vara på den säkra sidan. Men det blev nästan en hel tårta över sammanlagt.
Jag tycker det är superkul att fixa smörgåstårta. Jag är ju inge vidare på att baka så det har blivit tradition att göra det då nån fyller år.




I lördags var det ju Kronprinsessbröllop. Jag ilade hem från jobbet och missade bara 20 minuter. Satt som fastspikad framför tv'n från 15.50 till 23.20. Skulle ju upp kl. 03.55 dagen efter så jag blev tvungen att sova då. Men jag hörde Daniels röst efter några minuter, så det blev till att kliva upp. Jag är så glad att jag gjorde det, så jag inte missade det fina talet till Victoria.
Min farbror hade ju äran att få vara med i Storkyrkan då det var han som ansvarade för säkerheten där. Såg till och med han på bild när de gick ut ur kyrkan. Jag är AVIS!

Under dagen så var det bröllop på jobbet också. Gifta sig på Ikea alltså. Tror inte att jag skulle göra det om jag fick bra betalt ens... Var ut i entrétrappen och fick en glimt av spektaklet.

     

Vet inte om bruden på bild 2 nyper brudgummen i baken. Han kanske ville att hon skulle göra det, så han är säker på att han inte drömmer att han gifter sig på Ikea?

Nu är det bara 4 dagar kvar till midsommarafton. Den ska firas i Juniskär. Kommer bli toppen!

Dessutom är det bara 14 arbetsdagar kvar till semestern =) Underbart med sommar!


Kommentarer
Postat av: janet

vilka fiiiina tårtor du hade gjort!! ja bröllopsyra det kan man lugnt säga...men jag är ju gift redan så då kan väl du o olle slå till kanske???? hahaha...hoppas vi syns på jobbet imorgon!! kram kära du!

2010-06-21 @ 19:19:00
Postat av: Cissi

Ja du, det kommer nog ta ett bra tag innan jag och Olle gifter oss. Om det ens kommer ske...

Vi syns tyvärr inte på jobbet kära du, då jag är ledig imorgon! Men på onsdag kanske =)

2010-06-21 @ 22:11:49
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så gott det där såg ut!!! :)

2010-06-22 @ 19:50:50
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0